
Prisotnost na družbenih omrežjih je pomemben člen marketinga večine blagovnih znamk. Vprašanje, ki se zastavlja pri tem pa je, ali se aktivnosti in denarni vložek, ki se ga nameni vodenju Instagram profila povrne? V tem članku bomo zajeli 3 načine, kako lahko izmerite donosnost naložbe aktivnosti blagovne znamke na Instagramu.
Če je vaš cilj doseči, da sledilci kliknejo na vašo spletno stran ali spletno trgovino, je razmerje med kliki in prikazi bistvena meritev. Široka izpostavljenost oziroma velik doseg oseb na druženih omrežjih je odlična marketinška taktika, a če od številnih prikazov osebe na povezavo ne kliknejo, se je treba vprašati, kako uspešna je objava.
Nizek CTR lahko pomeni, da ne ciljate na pravo ciljno skupino ali pa da vaša vsebina ne privablja potencialnih strank, ki bi na podlagi objave želele izvedeti več.
CTR se izračuna tako, da število klikov delite s številom prikazov. Na Instagramu se ta metrika lahko izračuna le v primeru, če je v objavi ali v Instagram zgodbi povezava do vaše spletne strani.
Bistveno vprašanje pa je, kdaj se lahko CTR smatra kot uspešen. Najboljša taktika je, da si prizadevate za višje razmerje od mesečnega povprečja. Povprečni CTR vseh Instagram poslovnih profilov praktično nič ne pomeni, saj imajo različne panoge različne povprečne CTR, zato jih boste morali raziskati, predvsem v fazi postavljanja ciljev.
“Brez aktivnega in rednega analiziranja metrik, kot so število prikazov objav, število komentarjev in všečkov, število obiska na strani preko Instagrama ter število opravljenih konverzij, ne moremo ugotoviti uspešnost aktivnosti na Instagramu.”
Trženje je predvsem ustvarjanje prodajnega lijaka, tj. pot, po kateri želite, da vaša ciljna publika, ki ne pozna ničesar o svoji blagovni znamki, postane zvest kupec.
V prodajnem lijaku Instagrama lahko sledite 4 stopnjam tako, da zabeležite podatke za vsako od naslednjih meritev:
Stopnjo konverzije se lahko izračuna tako, da število nakupov (na dnu lijaka) delite s številom prikazov (na vrhu lijaka) ali tistih, ki se povezujejo in vključujejo v vašo vsebino. Še boljša rešitev bi bila delitev števila nakupov z unikatnim dosegom, ampak je ta podatek praktično nemogoče pridobiti – še posebej če se izvaja poleg aktivnega vodenja profila še oglaševanje.
Te meritve dajejo predstavo o tem, koliko prikazov mora biti, da boste lahko ustvarili določeno število nakupov.