Kako se lotiti izdelave
spletne trgovine?

Spletna trgovina se ne more postaviti iz dan na noč, še posebej če mislimo prodajati veliko izdelkov. Pred samo izdelavo si je treba namreč pripraviti čim več naslednjih stvari, ki jih predstavljamo spodaj. 

  1. DOMENA SPLETNE TRGOVINE IN GOSTOVANJE
    Spletna trgovina brez domene in gostovanja ne more obstajati. Domena je naslov vašega spletnega mesta — po domače rečeno URL. V 95 % primerov je domena sestavljena iz imena vašega podjetja, vendar to ni nujno. Ime domene si lahko izberete takšno, ki vam je všeč oziroma bi jo radi imeli, ter je še prosta. V postopku izbire domene in njene registracije se po navadi uredi tudi gostovanje. Gostovanje pomeni zakup prostora na internetu — da lahko spletna stran “prebiva” na strežniku oziroma internetu.

  2. PRIPRAVA IZDELKOV
    Najboljši način priprave spletne trgovine je, da se že vnaprej pripravi dokument, v katerem bodo vsebovani vsi izdelki ter njihove lastnosti. To pomeni, da se v (najpogosteje Excel) dokument zapišejo ime produkta, cena, kategorija, variabilni atributi (kot sta barva in velikost), kratek in dolg opis produkta, zaloga, in drugi podatki. S tem bo izdelava spletne trgovine veliko hitrejša, kot pa ročno vpisovanje vsakega produkta posebej. To še posebej če imate v mislih prodajati 20 izdelkov ali več.

  3. IZBIRA PLAČILNIH SREDSTEV
    Želite, da kupci plačajo za izdelke po predračunu, s kreditno kartico, s platformo PayPal ali z gotovino po povzetju? Da, to se mora razmisliti še pred izdelavo spletne trgovine. Če še niste registrirani na PayPal, potem je to treba urediti pred ali med izdelovanjem trgovine, prav tako je treba urediti plačila s kreditno kartico.

  4. UREDITEV DOSTAVE
    Naslednja stvar, ki jo morate raziskati, so ponudbe dostavnih služb. Ker se med sabo cenovno razlikujejo, jih je pametno dodobra preiskati in najti tisto, ki vam najbolj odgovarja.

  5. PROMOCIJA
    Sama spletna trgovina pa včasih za sam začetek prodaje ni dovolj, še posebej, če na trgu in med potrošniki niste znani oziroma odpirate čisto novo podjetje. V takih primerih bo potrebno vložiti sredstva v marketing, da ljudje podjetje spoznajo in si ga zapomnijo. Promocija spletne trgovine se lahko začne že pred lansiranjem, s čemer se potencialne kupce ozavesti o novi spletni trgovini, ki se odpira. Prav tako pa je treba izdelke in trgovino promovirati po lansiranju oziroma aktivaciji.


Čeprav se zdi, da je izdelava spletne trgovine precej zakoplicirana, je odlična investicija za tiste, ki se je lotijo pravilno in organizirano. V primeru, da imate še več vprašanj o sami postavitvi spletne trgovine, pa nas lahko kontaktirate in z veseljem vam bomo svetovali.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email