Družbena omrežja so postala del življenja. Pri nas poskrbimo, da bo vaše podjetje del digitalnega družbenega sveta.
Facebook je še zmeraj najbolj uporabljeno družbeno omrežje v Sloveniji. Po podatkih Facebooka je uporabnikov v Sloveniji približno milijon, kar predstavlja skoraj polovico celotnega prebivalstva. Z oglaševanjem na Facebooku se lahko doseže ogromno ljudi, ki so zainteresirani v vaše storitve oziroma produkte.
Sam marketinški (oglaševalski) vložek je odvisen od vaših finančnih zmožnosti. Minimalni vložek za oglaševanje pri nas se giblje od 300,00 € naprej. Cena storitve pa je odvisna od števila oglasov, števila trgov, uvedbe remarektinga in integracije drugih naprednih funkcij.
Absolutno. Z njim lahko pridobite nove potencialne stranke, višjo prepoznavnost, večje zaupanje, ter višjo prodajo.
Na to vprašanje ni enoznačnega odgovora. V največ primerih je treba oglaševalske aktivnosti nekaj časa optimizirati, da se ugotovi katere variacije med seboj najbolje funkcionirajo za ciljno skupino, ki jim prikazujemo oglase. V nekaterih primerih se rezultati pokažejo v prvem mesecu, v drugih pa kasneje.
Najprej se pobomo pogovorili o ciljih oziroma KPI-jih, katerim bomo sledili – ali bodo to nakupi, kliki, poslana sporočila, število všečkov, prijava na e-novice, ipd. Nato bomo sestavili strategijo, s katero bomo opredelili kdaj, kje, kaj in komu bomo oglaševali. Po končani strategiji se bomo lotili izdelave oglasnih kreativ in jih aktivirali. Redno bomo spremljali rezultate in oglaševanje prilagajali za dosego boljših rezultatov.
Instagram je družbeno omrežje, namenjen predvsem vizualni komunikaciji. To pomeni, da se za nekatere storitve in produkte, ki se lahko bolje vizualno predstavijo, Instagram bolj priporoča. Pri Instagramu je kreativa pomembnejša.
Sam postopek je enak kot pri Facebook oglaševanju, saj se oba družbena omrežja oglašujeta preko iste platforme (Facebook Business),
Da, povežemo se lahko s pravimi osebami za vaš produkt na Instagramu, ki imajo primerno vsebino in ciljno skupino.
Seveda! Z veseljem vam mesečno objavljamo zanimive in kreativne objave in zgodbe (storyje), ter gradimo na številu sledilcev.
LinkedIn je namenjen predvsem osebam, ki imajo v podjetjih višji položaj. S pomočjo tega družbenega (poslovnega) omrežja lahko vstopite v stik z vodilnimi osebami v podjetju.
Po navadi ne. LinkedIn se uporablja predvsem za marketing storitev in produktov, ki se tičejo podjetij, kot so recimo SAAS sistemi, izdelava aplikacij, kot tudi čistilni servisi ter izdelava pohištva po meri.
LinkedIn ima svojo oglaševalsko platformo, na kateri se lahko zakupuje medijski prostor. Najprej izoblikujemo strategijo oglaševanja, določimo okvirno ciljno skupino, pripravimo oglase, ki jih kasneje aktiviramo na platformi. Rezultate redno spremljamo in po potrebi oglaševanje optimiziramo.
Najnižji dnevni oglaševalski vložek na LinkedIn platformi je 50,00 €, tako da je pri oglaševanju za daljši čas treba imeti kar nekaj budgeta.