Aktivno poslušamo vaše zamisli in namene, ki jih želite preko blagovne znamke doseči.
Izoblikujemo marketinško besedilo, ki bo vsebovalo elemente in bistvo blagovne znamke.
Sporočilo lansiramo preko oglaševalskih kanalov do končne ciljne skupine.
Na dolgi rok mora oglaševanje potekati z roko v roki s podatki in analitiko. Pomembno nam je, da vložena sredstva maksimalno izkoristimo za izboljšanje prodaje in drugih ciljev blagovne znamke. Pripravljeni smo testirati več, pripraviti več vsebin in optimizirati oglaševanje za kar najboljše rezultate.
Pred samim oglaševanjem a priori poskrbimo, da se podatki pravilno beležijo in da zasledujemo prave cilje. Tako bomo lahko učinkovito primerjali metrike in interpretirali rezultate.
Za vsakega sodelujočega partnerja si vzamemo čas in temeljito razmislimo o poteku in vsebini oglaševanja in kasneje aktivno spremljamo med samimi aktivnostmi. Vabimo vas, da s skupnim sodelovanjem vašo blagovno znamko popeljemo do digitalnega uspeha.
Facebook kot eno najbolj priljubljenih družbenih omrežjih pri nas in po svetu ter množičen komunikacijski in oglaševalski kanal blagovnih znamk.
Prednost Facebooka kot oglaševalskega medija je njegov širok doseg oseb kot tudi možnost natančne segmentacije ciljne skupine. Zato je primeren za grajenje prepoznavnosti blagovne znamke, večanje števila interakcij z relevantnimi osebami in tudi kot direkten prodajni kanal.
Iz teh razlogov ga pogosto vključujemo v strateške medijske plane in v vse faze prodajnega lijaka.
zemanta
Sožitno (nativno) oglaševanje je eno izredno rastočih oglaševalskih kanalov. Posebnost te oblike oglasov je v njegovi skladnosti z vsebino in formo (obliko) spletne strani, na kateri je prikazan.
Nativno oglaševanje pridobiva na priljubljenosti predvsem iz razloga, ker v primerjavi z oglasnimi pasicami za obiskovalce spletnih strani ni vsiljiv, prav tako pa je iz vidika metrik odličen format za pridobivanje kvalitetnega obiska na strani oglaševalca.
V strateški medijski plan ga umestimo v primeru, da blagovna znamka želi pridobivati kvaliteten obisk na strani preko ponujanja bogate in zanimive vsebine.
Google je postal za digitalne marketingaše nepogrešljiv del kampanj.
Moč Googla se kaže v namenu njegovih uporabnikov. Uporabijo ga, ko iščejo informacije, produkte in storitve, ki jih potrebujejo. S tem se lahko prikazujejo oglasi, ki so izredno specifični glede na iskalne izraze in njihov pomen. Poleg iskalnika pa imajo razvejano mrežo partnerskih spletnih strani, na katerih se prikazujejo oglasne pasice. Slednje lahko oglaševalci upravljajo preko Googlove platforme.
Digitalne oglaševalske strategije blagovnih znamk v skoraj vseh primerih vsebujejo Google kot primarni oglaševalski kanal.
youtube
Portal za gledanje in objavljanje videev YouTube je zlasti priljubljen med mlajšo generacijo. Je digitalni medij, ki ga ni moč prezreti.
YouTube je zelo specifičen medij, ki zahteva poznavanje platforme in načina gledanja videev. Je priljubljen med mladimi osebami, ki za nekatere blagovne znamke niso ciljna skupina. Treba je biti zelo pazljiv na katerih YouTube videih se oglasi prikazujejo – hitro se zgodi, da se prikazuje tudi mlajšim od 6. let, ki na njem gledajo risanke preko starševih Google računov.
Predlagamo ga blagovnim znamkam, ki svoji ciljni skupini prenašajo sporočila v pretežni meri preko videev oziroma je to ena njihovih glavnih načinov komuniciranja.
Družbeno omrežje, ki se osredotoča predvsem na design in lepoto ter je prispevalo k rojstvu influencerstva, Instagram, je še posebej priljubljen med mlajšo generacijo.
Instagram je dokaj specifičen medij, ki je v osnovi enostaven. A to ne velja za vse panoge. Tega družbenega omrežja se poslužujejo zlasti modne blagovne znamke, ki v svoje ospredje postavljajo kreacije kot glavni del. Instagram je znan po uporabi ključnikov (hashtagov), ki jih uporabniki Instagrama vključujejo za višji organski doseg.
Ga redno vključujemo v oglaševalski plan, predvsem iz vidika možnosti targetiranja ciljnega občinstva preko Facebook oglaševalske platforme.